reklama

Tak už sa blížia - voľby do VÚC

čas neúprosne plynie a blížia sa aj voľby do VÚC. Je to vidieť už všade - na billboardoch, v TV, v novinách, na blogu SME a dokonca už aj v našej poštovej schránke. Včera sa tam vyskytlo oznámenie o mieste a termíne konania volieb.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Konečne teda viem, že voľby oficiálne budú a ja ako oprávnený volič môžem ísť k urnám. Čo je ale horšie, neviem koho voliť. Na druhej strane oznámenia je poučenie, v ktorom sa píše o 2 hlasovacích lístkoch, ktoré dostanem. Jeden bude obsahovať zoznam kandidátov na župana a druhý zoznam kandidátov na poslancov. Tu nastáva môj problém. Podľa čoho si vybrať. O kandidátoch na župana aspoň viem z médií, ale že sú "aj kandidáti na poslancov" netusím. Moja zvedavosť opäť nenechala na seba dlho čakať a ja som si pozrel teda zoznam kandidátov (viď. http://zilina.sme.sk/c/6958240/kandidati-na-zupanov-a-poslancov-vuc-zilinsky-kraj.html). Zatiaľ len neoficiálny, ale predsa. Prečítal som si teda mená a zistil som, že podľa mena poznám len jedného - súčasného primátora Žiliny. Ostatné mená mi nič nehovoria. Podľa čoho sa mám teda rozhodnúť? Podľa straníckeho trička, ktoré majú aktuálne oblečené? To nemusí byť úplne štastné, tričká sa totiž ľahko (a často) dajú prezliecť. Vážne neviem. Vždy vo voľbách očakávam víziu kandidátov, aký je ich očakávaný prínos. Neviem ale, či sa v tomto prípade toho dočkám. Nerád by som totiž volil niekoho, kto na svojich billboardoch sľubuje čo ťažko splní ("prinesenie eurofondov", ale akurát tak v ruksaku).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže vážení kandidáti na poslancov, presvedčte nás svojimi víziami o tom, že sa oplatí ísť voliť a voliť práve Vás.

Jozef Herčko

Jozef Herčko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek, ktorý poukazuje na veci, ktoré sú niekedy prehliadané. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu