reklama

Andrej vďaka...

Pozor, tento blog je čiste môj osobný názor a nemusia sa s ním všetci stotožníť. Ja si ale za ním stojím a som rád, že si to myslím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Včera naše mužstvo skončilo svoju cestu na Majstrovstvách sveta v hokeji. Niektoré zápasy boli lepšie, niektoré horšie. V každom z nich hral špičkový hokej Andrej Sekera. Bol to podľa mňa náš najlepší hráč. Ukázal, že je to hokejista extra triedy. Takže Andrej vďaka, páčilo sa mi ako si bojoval za Slovensko. Si pán hokejista.

PS: Zároveň týmto blogom nechcem povedať, že niekto sa nesnažil, nebojoval. Škoda len, že nevyčnievali tak ako Andrej.

Jozef Herčko

Jozef Herčko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek, ktorý poukazuje na veci, ktoré sú niekedy prehliadané. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu